امیرمهدیامیرمهدی، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

پسر گلم امیرمهدی

تولد مبارک فرشته کوچولوی من

1394/5/20 12:25
نویسنده : هاجر پورتوسلی
375 بازدید
اشتراک گذاری
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

روزی که خداوند بهترین و زیباترین هدیه اش را برای من فرستاد

تولدت مبارک عزیزم

با آمدن تو بهترین و زیبا ترین لحظات وارد کلبه خوشبختی مان شد

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم پس برایم بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارممحبت

پسرم، آرزو می کنم گل واژه های لبخند همواره بر لبانت مستدام باشد و قطار زندگیت بر ریلهای خوشبختی حرکت کند.بوس

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

آسمان با وسعتش تقدیم تو

رقص ماهی های دریا مال تو

هرچه دارم از تو دارم مهربان

زندگیم امروز و فردا مال تو

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین
 

از همه بابت هدیه هاشون متشکرممحبت

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تولدت مبارک

ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی

بسته به تو جون من

این هدیه تولد

پیشکش چشمای تو

نازگل زیبای من

چشام زیر پای تو

 
تصاویر زیباسازی نایت اسکین

 

 

 

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

تصاویر زیباسازی نایت اسکین

پسندها (1)

نظرات (0)